Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek

Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek


Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek
 

Biuro operacyjne: Warszawa, ul. Krakowiaków 46

Forma współpracy: Umowa o pracę

Zadania na stanowisku

  • Definiowanie i realizacja strategii sprzedaży na rynku krajowym;
  • Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym obszarze – sprzedaż domieszek różnym typom odbiorców m.in. producentom betonów, prefabrykatów, cementu etc.;
  • Przygotowanie strategii rozwoju produktów uwzględniającej cele krótko- i długoterminowe wraz z działaniami i budżetem niezbędnym do jej realizacji;
  • Analiza rentowności produktów i strategia cenowa;
  • Monitoring i analiza rynku;
  • Definiowanie lokalnego portfolio produktów, przeprowadzanie badań rynku i definiowanie potrzeb klientów w zakresie nowych rozwiązań;
  • Prognozowanie popytu;
  • Analiza kierunków rozwoju rynku na bazie dostępnych raportów i badań rynku domieszek chemicznych;
  • Proponowanie oraz przygotowanie strategii sprzedaży i kampanii promocyjnych dla nowych produktów oraz istniejących produktów premium;
  • Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych i Doradców Technicznych na terenie całej Polski;
  • Zarządzanie i bezpośrednie wspieranie kluczowych klientów;
  • Definiowanie i przygotowywanie treści marketingowych;
  • Koordynacja procesów pomiędzy lokalnym zespołem i wszystkimi interesariuszami;
  • Wspieranie lokalnego zespołu szkoleniami.

Wymagania formalne i oczekiwania interpersonalne

  • Kilkuletnie ugruntowane doświadczenie w sprzedaży (zarządzaniu) w międzynarodowych firmach produkcyjnych z branży domieszek do betonu lub materiałów budowlanych;
  • Wykształcenie wyższe techniczne oraz studia podyplomowe z zakresu marketingu/sprzedaży będą atutem;
  • Gotowość do wzięcia pełnej odpowiedzialności za linię biznesową oraz jej rozwój;
  • Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne na różnych poziomach;
  • Umiejętność zrozumienia strategii biznesowej firmy i celów firmy na poziomie regionalnym i krajowym;
  • Wysokie umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych na różnych poziomach organizacji;
  • Koncentracja na realizacji celów, skuteczność we wdrażaniu najlepszych rozwiązań problemów;
  • Proaktywność i samodzielność w działaniu;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca codzienną komunikację;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Dyspozycyjność i otwartość na częste wyjazdy służbowe.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Rozwój osobisty w obszarze technicznym, menadżerskim oraz personalnym;
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych),
  • Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa