Menedżer ds. Rozwoju
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!
www.bakoma.pl
www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer ds. Rozwoju
Miejsce pracy: woj. opolskie
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie.
- Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży.
- Budowanie i utrzymywanie relacji ,negocjacje oraz rozwój współpracy z kontrahentami.
- Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych.
- Śledzenie trendów i innowacji w branży FMCG- dostosowanie oferty oraz działań sprzedażowych do zmieniających się potrzeb rynku.
- Kontrola przestrzegania wewnętrznych standardów i procedur dotyczących funkcjonowania sklepów firmowych.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Doświadczenie w zakresie FMCG oraz znajomość rynku spożywczego (tradycja).
- Zarządzanie podległymi placówkami handlowymi na terenie południowej Polski (Śląsk, Małopolska, Opolskie).
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
- Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii sprzedażowych.
- Bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Znajomość podstaw języka angielskiego.
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach.
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie. Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie. Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań...
Dodano: wczoraj
Rozwijanie i optymalizacja sieci franczyzowej. Kreowanie i wdrażanie standardów współpracy w sieci. Budowanie długoterminowych relacji z franczyzobiorcami. Nadzór nad przestrzeganiem standardów sieci i obsługą partnerów. Analiza rynku i...
Dodano: 2025-03-09