Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Menedżer omnichannel
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/3199
- Zapewnienie, że wszystkie globalne projekty konsumenckie, zgodnie z MWBS regionu UE, są pomyślnie planowane, wdrażane i optymalizowane. Nadzór nad regionalnym wdrażaniem programów konsumenckich, wprowadzaniem produktów na rynek, kampaniami i działaniami BAU, zapewniając, że są one dostarczane zgodnie z obietnicą i na czas. Przekazywanie informacji zwrotnych globalnemu zespołowi w celu przyszłych ulepszeń i rozwoju w oparciu o wyniki regionalne i przyjęcie. Ścisła współpraca z funkcjami rozwoju i wdrażania OC, zespołem regionalnym, zespołem ds. akceleracji rynku i dostawcami usług wewnętrznych;- Pilnowanie regionalnego zintegrowanego kalendarza wdrażania obejmującego portfolio, kampanie, inicjatywy CX i kanały, w tym: zapewnienie przestrzegania standardowej konwencji nazewnictwa we wszystkich inicjatywach, integracja nadchodzących nowych inicjatyw, utrzymanie harmonogramu inicjatyw w synchronizacji z Regionem i DSPOCS, wychwytywanie i usuwanie potencjalnych luk między widocznością kalendarza rynkowego a regionalno-centralnego, śledzenie zmian w kalendarzu i podkreślanie ryzyka/szans w porównaniu z regionalnym MWB;- We współpracy z kierownikiem ds. sukcesu rynkowego, opracowywanie podejścia do wdrażania i organizacja wszystkich elementów wdrażania potrzebnych do zapewnienia terminowego i pełnego uruchomienia inicjatyw związanych z portfolio, CX i kampaniami, w tym: mapowanie wszystkich potrzebnych artefaktów wdrożenia i monitorowanie ich dostępności, podkreślenie potencjalnego ryzyka na poziomie wdrożenia, zdefiniowanie planu zaangażowania rynkowego w porozumieniu z DSPOC i regionem;- Na etapie wdrażania i przy wsparciu kierownika ds. sukcesu rynkowego: konsolidacja luk i potrzeb w całym regionie, pełnienie funkcji SPOC dla DSPOC, Regionu i TB Entrepreur w celu rozwiązywania wąskich gardeł i ograniczeń pojawiających się w trakcie realizacji, zapewnienie skonsolidowanego widoku planów rynkowych i postępów we wdrażaniu;- Budowanie i kierowanie regionalnym raportowaniem i analizami w UE dla kluczowych inicjatyw w portfolio, CX i kampaniach: generowanie raportów ad hoc dla priorytetowych inicjatyw (przechwytywanie rynków w zakresie, plan aktywacji, mechanika, komunikacja, wnioski i wyniki, zalecenia i możliwości poprawy) w celu napędzania i wpływania na przyszłe strategie i rozwój inicjatyw.Mijesce wykonywania pracy : ul. Aleja Jana Pawła II 196, 31-982 Kraków + praca zdalna
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyka, nauki ścisłe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w firmie międzynarodowej, w tym przynajmniej 3- letnie doświadczenia na stanowisku kierownika/ menedżera oraz co najmniej roczne doświadczenie w obszarze realizacji projektów, aktywizacja i koordynacja działań Omnichannel, umiejętności organizacyjne, zarządzania projektami, silne umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne komunikacji werbalnej i pisemnej w j. angielskim, umiejętność zarządzania interesariuszami, krytyczne myślenie i innowacyjny sposób myślenia
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 25 997 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie