Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów
Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- szansa na budowanie kariery w najlepszym zespole sprzedaży,
- premie i programy nagradzające podejmowanie inicjatywy,
- samochód służbowy,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- dofinansowanie do wakacji,
- dofinansowanie do karty MultiSport,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- wolontariat pracowniczy,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
To będą Twoje zadania:
- Długoterminowe planowanie oraz zarządzanie sprzedażą w obszarze podległych Sieci Lokalnych
- Realizacja planów sprzedaży oraz wskaźników finansowych i jakościowych
- Negocjowanie oraz wsparcie w egzekucji długoterminowych kontraktów handlowych i promocyjnych
- Rozwój kategorii oraz udział w budowaniu udziałów rynkowych produktów marki E. Wedel
- Realizacja budżetów promocyjnych oraz bieżące rozliczanie inwestycji klienckich
- Bieżąca współpraca wewnątrz organizacji z działami Marketingu, Finansów oraz Sprzedaży Terenowej
- Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych rynkowych
- Raportowanie do Kierownika Klientów Strategicznych
- Bezpośrednie zaangażowanie w projekty rozwojowe
- Realizacja strategii marketingowej LOTTE Wedel
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG poparte sukcesami.
- Minimum 1 rok doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
- Wykształcenie wyższe
- Prawo jazdy kat. B
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
- Umiejętność pracy w zespole oraz wywierania pozytywnego wpływu
- Koncentracja na kliencie
- Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne
- Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Żyłka przedsiębiorczości i determinacja w działaniu.
- Ciekawość, kreatywność biznesowa oraz odwaga w łamaniu status quo.
- Szerokie spojrzenie biznesowe, koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań
- Praktyczne umiejętności negocjacyjne
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie...
Dodano: wczoraj
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21