Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów


Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • szansa na budowanie kariery w najlepszym zespole sprzedaży,
  • premie i programy nagradzające podejmowanie inicjatywy,
  • samochód służbowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • dofinansowanie do wakacji,
  • dofinansowanie do karty MultiSport,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • wolontariat pracowniczy,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Długoterminowe planowanie oraz zarządzanie sprzedażą w obszarze podległych Sieci Lokalnych
  • Realizacja planów sprzedaży oraz wskaźników finansowych i jakościowych
  • Negocjowanie oraz wsparcie w egzekucji długoterminowych kontraktów handlowych i promocyjnych
  • Rozwój kategorii oraz udział w budowaniu udziałów rynkowych produktów marki E. Wedel
  • Realizacja budżetów promocyjnych oraz bieżące rozliczanie inwestycji klienckich
  • Bieżąca współpraca wewnątrz organizacji z działami Marketingu, Finansów oraz Sprzedaży Terenowej
  • Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych rynkowych
  • Raportowanie do Kierownika Klientów Strategicznych
  • Bezpośrednie zaangażowanie w projekty rozwojowe
  • Realizacja strategii marketingowej LOTTE Wedel
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG poparte sukcesami.
  • Minimum 1 rok doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
  • Umiejętność pracy w zespole oraz wywierania pozytywnego wpływu
  • Koncentracja na kliencie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne
  • Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Żyłka przedsiębiorczości i determinacja w działaniu.
  • Ciekawość, kreatywność biznesowa oraz odwaga w łamaniu status quo.
  • Szerokie spojrzenie biznesowe, koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań
  • Praktyczne umiejętności negocjacyjne
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa