Młodszy Kierownik Obsługi Pacjenta
Jesteśmy rozwijającą się siecią centrów medycznych z 30-letnim doświadczeniem w branży. Zespół Corten Medic to fachowa kadra medyczna i eksperci związani z zarządzaniem ochroną zdrowia.
Corten Medic zapewnia swoim Pacjentom opiekę lekarza pierwszego kontaktu, specjalistyczne konsultacje, szeroką ofertę badań obrazowych i laboratoryjnych oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Wyróżnia nas także nowoczesna okulistyka, którą prowadzimy w ramach Szpitala Jednego Dnia. Świadczymy usługi w ponad 30 lokalizacjach (m.in. w Kielcach, Warszawie i Radomiu) i sukcesywnie zwiększamy dostępność naszej opieki medycznej.
Angażujemy się w akcje charytatywne i profilaktyczne, sprzyjające podnoszeniu świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, a także uczestniczymy w eventach branżowych i konferencjach. Wartości, które liczą się dla nas w pracy, to przede wszystkim zespołowość, inicjatywa, pasja i dobra komunikacja.
Jeśli ważne są dla Ciebie podobne wartości i szukasz stabilnej pracy w branży medycznej, to pasujesz do naszego zespołu!
- Nadzór i kontrola pracy Zespołu Call Center, w zakresie informowania, doradzania, oraz sprzedaży, jak również za obsługę pacjentów innymi kanałami dostępu (SMS/CHAT/E-MAIL/FACEBOOK).
- Realizacja szkoleń wdrożeniowych dla nowych Pracowników Zespołu Call Center.
- Bezpośrednie raportowanie do Przełożonego.
- Przygotowanie procedur, wytycznych, instrukcji związanych z Obsługą Pacjenta.
- Dbałość o komunikacje wew. i zew.
- Bieżąca współpraca z innymi Departamentami.
- Analiza kluczowych wskaźników operacyjnych.
- Realizacja wyznaczonych celów strategicznych.
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Realizacja działań związanych z badaniem satysfakcji Pacjenta.
- Posiadasz min. 12 msc. doświadczenia na stanowisku Lidera Zespołu/ Kierownika Zespołu Call Center.
- Doświadczyłeś Obsługi Pacjenta kanałem telefonicznym.
- Potrafisz zarządzać Zespołem, oraz budować relacje.
- Efektywne zarządzasz czasem pracy, oraz właściwie wyznaczasz priorytety.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/promocji usług.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Szkolenia z zakresu branży medycznej.
- Pracę ze zmotywowanym Zespołem zróżnicowanym wiekowo.
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Swobodę działania w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, w zakresie Obsługi Pacjenta.
- Grafik godzący pracę z życiem prywatnym.
- Jasne oczekiwania wobec zakresu realizowanych zadań.
- System premiowy, uzależniony od wyników Zespołu.