Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Młodszy Kierownik Obsługi Pacjenta

Młodszy Kierownik Obsługi Pacjenta


Jesteśmy rozwijającą się siecią centrów medycznych z 30-letnim doświadczeniem w branży. Zespół Corten Medic to fachowa kadra medyczna i eksperci związani z zarządzaniem ochroną zdrowia.

 

Corten Medic zapewnia swoim Pacjentom opiekę lekarza pierwszego kontaktu, specjalistyczne konsultacje, szeroką ofertę badań obrazowych i laboratoryjnych oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Wyróżnia nas także nowoczesna okulistyka, którą prowadzimy w ramach Szpitala Jednego Dnia. Świadczymy usługi w ponad 30 lokalizacjach (m.in. w Kielcach, Warszawie i Radomiu) i sukcesywnie zwiększamy dostępność naszej opieki medycznej.

 

Angażujemy się w akcje charytatywne i profilaktyczne, sprzyjające podnoszeniu świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, a także uczestniczymy w eventach branżowych i konferencjach. Wartości, które liczą się dla nas w pracy, to przede wszystkim zespołowość, inicjatywa, pasja i dobra komunikacja.

Jeśli ważne są dla Ciebie podobne wartości i szukasz stabilnej pracy w branży medycznej, to pasujesz do naszego zespołu!

Młodszy Kierownik Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Radom
Główne zadania:
  • Nadzór i kontrola pracy Zespołu Call Center, w zakresie informowania, doradzania, oraz sprzedaży, jak również za obsługę pacjentów innymi kanałami dostępu (SMS/CHAT/E-MAIL/FACEBOOK).
  • Realizacja szkoleń wdrożeniowych dla nowych Pracowników Zespołu Call Center.
  • Bezpośrednie raportowanie do Przełożonego. 
  • Przygotowanie procedur, wytycznych, instrukcji związanych z Obsługą Pacjenta.
  • Dbałość o komunikacje wew. i zew.
  • Bieżąca współpraca z innymi Departamentami.
  • Analiza kluczowych wskaźników operacyjnych.
  • Realizacja wyznaczonych celów strategicznych.
  • Realizacja celów sprzedażowych.
  • Realizacja działań związanych z badaniem satysfakcji Pacjenta.
Aplikuj do Nas jeśli:
  • Posiadasz min. 12 msc. doświadczenia na stanowisku Lidera Zespołu/ Kierownika Zespołu Call Center.
  • Doświadczyłeś Obsługi Pacjenta kanałem telefonicznym.
  • Potrafisz zarządzać Zespołem, oraz budować relacje.
  • Efektywne zarządzasz czasem pracy, oraz właściwie wyznaczasz priorytety.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/promocji usług.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Co gwarantujemy:
  • Szkolenia z zakresu branży medycznej.
  • Pracę ze zmotywowanym Zespołem zróżnicowanym wiekowo.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Swobodę działania w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, w zakresie Obsługi Pacjenta.
  • Grafik godzący pracę z życiem prywatnym.
  • Jasne oczekiwania wobec zakresu realizowanych zadań.
  • System premiowy, uzależniony od wyników Zespołu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółki z Grupy Corten Medic z siedzibą w Warszawie (02-784),przy ul. Dunikowskiego 10 w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

a w przypadku zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodatkowo:

Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółki z Grupy Corten Medic.
W przypadku nie umieszczenia odpowiedniej klauzuli Pana/Pani aplikacja nie weźmie udziału w procesie rekrutacyjnym.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych są Spółki z Grupy Corten Medic z siedzibą w 02-784 Warszawie, ul. Dunikowskiego 10 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganych przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Ponadto w każdej chwili mogą Państwo cofnąć na przetwarzanie danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez administratora danych osobowych przed wycofaniem zgody.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa