Pracownik operacyjny ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Pracownik operacyjny ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Bytom
W A&J Partners specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczujesz doceniony. Wiemy jak ważne jest Twoje zdrowie, rozwój, szkolenia oraz uśmiech wywołany ważnymi momentami, które wspólnie świętujemy. Czeka na Ciebie wiele benefitów i - jeśli chcesz - możliwości udziału w akcjach charytatywnych przez nas wspieranych. Bądź sobą i dołącz do najlepszych!
Czym będziesz się zajmować:
- Dopasowywanie i przedstawianie ofert pracy Opiekunom osób starszych
- Pomoc w zadaniach operacyjnych podczas nieobecności innych pracowników
- Przedstawianie Klientom profili naszych Opiekunów
- Bieżąca obsługa Opiekunów i Klientów (mailowo i telefonicznie)
- Wsparcie naszego Teamu w terminowym wykonywaniu zadań
O co Cię zapytamy:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Szybkość w działaniu
- Otwartość na nowe i ciekawe wyzwania
- Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane)
- Znajomość obsługi komputera
Gwarantujemy:
Gwarancje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, gdzie doceniamy zaangażowanie pracowników atrakcyjnym systemem premiowym.
- System premiowy dbający o zasobność Twojego portfela i doceniający Twoje zaangażowanie i efektywną pracę.
- Dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas.
- Szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
- Pakiet medyczny dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok ;) ).
- Pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów.
- Miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
- Praca w rozwojowej i stabilnej firmie. Organizujemy i chętnie uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06