Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. HoReCa

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. HoReCa


Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. HoReCa
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: REGIONALNY KIEROWNIK sprzedaży ds. HoReCa

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • Zarządzanie zespołem kierowników HoReCa oraz zespołem przedstawicieli handlowych,
  • rozwijanie współpracy z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów z grupy HoReCa na terenie woj. śląskiego i małopolskiego,
  • tworzenie oraz realizacja strategii rozwoju sprzedaży,
  • sporządzanie analiz sprzedażowych i prowadzenie statystyk,
  • rekrutacja nowych pracowników,
  • prowadzenie rozmów handlowych oraz wspieranie działań pracowników.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/ lub z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego w branży gastronomicznej,
  • posiadających umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
  • znających lokalny rynek gastronomiczny,
  • potrafiących współpracować z klientem i posiadających zdolności negocjacyjne,
  • potrafiących analizować dane i bardzo dobrze organizujących swoją pracę,
  • potrafiących zarządzać zespołem pracowników,
  • posiadających umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
  • zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • dyspozycyjnych,
  • posiadających pracowniczą książeczkę zdrowia (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa