Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Retail media koordynator / koordynatorka ds. kluczowych klientów
Retail media koordynator / koordynatorka ds. kluczowych klientów
Dołącz do ekipy jako
Retail media koordynator / koordynatorka ds. kluczowych klientów
Retail media koordynator / koordynatorka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Burakowska
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Pracowałeś / pracowałaś w sprzedaży lub agencji reklamy cyfrowej;
- Wyróżniają Cię umiejętności budowania oraz nawiązywania długotrwałych relacji z klientami;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne oraz wywierania wpływu;
- Masz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze marketingu cyfrowego;
- Znasz język angielski na poziomie min. B2.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami;
- Identyfikacja możliwości rozwoju obszaru retail media zakończona opracowaniem strategii sprzedaży i przychodów;
- Analiza potrzeb klienta: zrozumienie jego celów i wyzwań, opracowywanie dostosowanych rozwiązań w celu spełnienia wymagań;
- Tworzenie planów oraz strategii w celu osiągnięcia założeń biznesowych i maksymalizacji satysfakcji klienta;
- Współpraca z wewnętrznymi zespołami: marketingiem, e commerce, centralą zakupów, cyfrowymi platformami w celu zapewnienia płynnego zarządzania serwisem;
- Negocjowanie kontraktów, cen i warunków z klientami w celu zabezpieczenia długoterminowej współpracy oraz optymalizacji rentowności;
- Monitorowanie satysfakcji klienta, rozwiązywanie problemów oraz proaktywne podejmowanie kroków w celu utrzymania klienta;
- Raportowanie i analiza kluczowych wskaźników, danych sprzedaży oraz trendów rynkowych w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy i podejmowania strategicznych decyzji;
- Bieżące monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji w podległym obszarze.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
kariera.leroymerlin.pl
Zobacz podobne oferty
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;...
Dodano: dzisiaj
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;...
Dodano: dzisiaj
Współzarządzanie cyklem sprzedaży dla 13 uczelni. Podnoszenie efektywności sprzedażowej: analiza wyników, monitoring procesów, wprowadzanie usprawnień. Udział w tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży. Aktywne zarządzanie sprzedażą...
Dodano: wczoraj