Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Sales Manager (Components)

Sales Manager (Components)


Ogłoszenie numer: 7984203, z dnia 2023-03-07

ASBIS jest czołowym globalnym dystrybutorem wartości dodanej, OEM i dostawcą rozwiązań zatrudniającym ponad 2600 pracowników w 28 spółkach zależnych w regionie EMEA. Wyróżnia nas dogłębna znajomość branży i ponad 32-letnie doświadczenie jako niezawodny globalny partner dla klientów i dostawców.

Jesteśmy dumni z bycia jedną z firm certyfikowanych przez Great Place to Work®, światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Wierzymy, że naszym prawdziwym kapitałem są ludzie. ASBIS dużo inwestuje, aby stworzyć miejsce pracy, w którym każdy pracownik ma pozytywne doświadczenia, ciągły rozwój zawodowy i odpowiednie wsparcie, aby uwolnić swój potencjał i budować przyszłość razem z Firmą.

Niezależnie od dziedziny wiedzy i Twojej specjalizacji, w ASBIS znajdziesz szereg możliwości rozwoju kariery.

Sales Manager (Components)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, możliwości prowadzenia biznesu w oparciu o ofertę ASBIS;

  • współpraca z partnerami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - obecni i nowi kontrahenci;

  • poszukiwanie nowych partnerów i nowych możliwości rozwoju dla biznesu na lokalnym rynku;

  • składanie ofert klientom/partnerom w oparciu o aktualną ofertę ASBIS;

  • współpraca z zespołem dystrybucji IT;

  • raportowanie do lidera zespołu o sytuacji na rynku, sprzedaży, postępie w realizacji zadań;

  • rozwój relacji biznesowych z obecnymi i nowymi partnerami;

  • rozwój nowych/potencjalnych kanałów sprzedaży;

  • opracowywanie i udostępnianie planów sprzedażowych zgodnie z założeniami sprzedaży;

  • realizacja założonych planów sprzedażowych z najwyższą możliwą dokładnością;

  • regularna analityka i raportowanie wyników.

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku od min 1-2 lat;
  • znajomość języka angielskiego – poziom średniozaawansowany;
  • dobra znajomość rynku pokrewnych kategorii, doświadczenie w pracy z wiodącymi dystrybutorami, graczami detalicznymi i sprzedażą internetową;
  • umiejętność budowania długoterminowych produktywnych relacji z obecnymi i nowymi partnerami biznesowymi;
  • nastawienie na osiąganie wyników, dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne, systematyczne podejście do pracy, samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji.

Oferujemy

  • możliwość pracy w silnej finansowo, szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • stałą współpracę z globalnymi zespołami profesjonalistów 
  • międzynarodowe możliwości rozwoju kariery 
  • dostęp do ustawicznego rozwoju zawodowego: szkolenia, programy certyfikacji, integracji i budowania zespołu;
  • prywatne ubezpieczenie medyczne;
  • możliwość pracy z domu;
  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny;
  • bonusy okolicznościowe, prezenty i wyróżnienia firmowe, premie za wysługę lat 
  • specjalne ceny na produkty firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa