Supervisor ds. obsługi celnej klienta
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Supervisor ds. obsługi celnej klienta
Miejsce pracy: Wypędy, (pow. pruszkowski)
Nr Ref.: 9846
Zadania:
Oferta dotyczy pracy stałej.
- Zarządzanie i koordynowanie procesami obsługi Klienta w ramach agencji celnej
- Nadzór nad prawidłowym przygotowywaniem pełnej dokumentacji odpraw celnych i innych procedur celnych
- Koordynowanie pracy podległego zespołu i zapewnienie wysokiej efektywności pracy zespołu
- Realizacja procesów celnych zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi w firmie
- Ustalenie i rozwój innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań w celu zwiększenia zadowolenia klienta
- Zarządzanie budżetem i optymalizacja kosztów
- Reprezentowanie firmy przed organami celny
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z operacjami obejmującymi odprawy celne lub praca na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego min. poziom B2
- Doświadczenie w realizacji projektów
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Bardzo wysokie umiejętności analityczne
- Samodzielność, dokładność, systematyczność, proaktywność
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o światowej marce
- Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport, platforma do nauki języka angielskiego i wiele innych
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w projektach, wymianę wiedzy i doświadczeń
- Działania rozwojowe wspierające realizację celów biznesowych i indywidulanych planów rozwoju
- Realną możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Przyjazną atmosferę, opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
Dodano: dzisiaj
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18