Szef Oddziału
Szef Oddziału
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: 275474_1697799058
DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker kształtujemy przyszłość logistyki. Nasz zespół to 76 000 profesjonalistów na całym świecie. Każda osoba jest kluczowa i ważna oraz kreuje naszą przyszłość. Oprócz osiągania celów zespołowo, stawiamy także na rozwój osobisty i odkrywanie Twojego indywidualnego potencjału. Jeśli chcesz rozpocząć karierę, która daje Ci możliwości oraz wyzwania dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która cały czas idzie do przodu. #whatMattersToYou
Główne obowiązków:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker w Zielonej Górze;
- Nadzór nad terminową pracą w zakresie: dowóz, transport dalekobieżny, odwóz;
- Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów;
- Nadzór nad budżetem w zakresie: planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI;
- Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami;
- Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych;
- Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu;
- Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi;
- Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór nad jakością procesów;
- Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą;
- Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP;
- Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.
Nasze wymagania:
- Min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji;
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników;
- Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach;
- Doświadczenie w tworzeniu i rozliczaniu budżetu;
- Znajomość narzędzi LEAN i 5S;
- Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie logistyki);
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację;
- Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień optymalizacji;
- Orientacja na realizację celów.
Mile widziane: - Doświadczenie w kontaktach z przewoźnikami;
- Doświadczenie w "dystrybucji ostatniej mili".
To oferujemy:
- Umowa o pracę;
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
- Możliwość korzystania z ZFŚS;
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport;
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE;
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych.