Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Szef Oddziału

Szef Oddziału


Szef Oddziału
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: 275474_1697799058

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker kształtujemy przyszłość logistyki. Nasz zespół to 76 000 profesjonalistów na całym świecie. Każda osoba jest kluczowa i ważna oraz kreuje naszą przyszłość. Oprócz osiągania celów zespołowo, stawiamy także na rozwój osobisty i odkrywanie Twojego indywidualnego potencjału. Jeśli chcesz rozpocząć karierę, która daje Ci możliwości oraz wyzwania dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która cały czas idzie do przodu. #whatMattersToYou

Główne obowiązków:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker w Zielonej Górze;
  • Nadzór nad terminową pracą w zakresie: dowóz, transport dalekobieżny, odwóz;
  • Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów;
  • Nadzór nad budżetem w zakresie: planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI;
  • Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami;
  • Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych;
  • Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu;
  • Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi;
  • Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór nad jakością procesów;
  • Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą;
  • Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP;
  • Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.
Nasze wymagania:
  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji;
  • Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach;
  • Doświadczenie w tworzeniu i rozliczaniu budżetu;
  • Znajomość narzędzi LEAN i 5S;
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie logistyki);
  • Język angielski umożliwiający swobodną komunikację;
  • Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień optymalizacji;
  • Orientacja na realizację celów.

    Mile widziane:
  • Doświadczenie w kontaktach z przewoźnikami;
  • Doświadczenie w "dystrybucji ostatniej mili".
To oferujemy:
  • Umowa o pracę;
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
  • Możliwość korzystania z ZFŚS;
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport;
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE;
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa