Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Szef Oddziału - Kraków

Szef Oddziału - Kraków


Szef Oddziału - Kraków
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 305861_1705063586

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Główne obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker.
  • Nadzór nad terminową pracą w zakresie: kolekcja, transport dalekobieżny, dystrybucja.
  • Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów.
  • Nadzór nad budżetem w zakresie - planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI.
  • Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami.
  • Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych.
  • Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu.
  • Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi.
  • Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór jak jakością procesów.
  • Budowanie przyjaznej atmosfery pracy poprzez budowanie relacji, motywowanie zespołu, wyłanianie i rozwój talentów.
  • Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą.
  • Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP.
  • Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.

Nasze oczekiwania:
  • Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź 5 lat w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji.
  • Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach.
  • Język angielski umożliwiający swobodną komunikację.
  • Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień i optymalizacji.
  • Umiejętność budowania relacji i motywowania członków zespołu.
  • Orientacja na realizację celów.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę.
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
  • Miejsce pracy: ul. Komandosów 1/6, 32-085, Modlniczka.
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
  • Możliwość korzystania z ZFŚS.
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat).
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa