Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Team Leader / Koordynator - Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z jęz. polskim i angielskim)
Team Leader / Koordynator - Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z jęz. polskim i angielskim)
Team Leader / Koordynator - Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z jęz. polskim i angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie codzienną działalnością Command Center,
- Planowanie harmonogramu pracy zespołu,
- Raportowanie,
- Prowadzenie spotkań z wewnętrznym klientem,
- Analiza jakości danych w systemach (CMMS),
- Współpraca z menedżerami i zespołami lokalnymi w celu zapewnienia prawidłowego,
- Zaplanowania i terminowego ukończenia prac reaktywnych i prewencyjnych.
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, PowerPoint, Word), opcjonalnie: CMMS, Microsoft Dynamics 365, Maximo, Power BI,
- Dobre umiejętności analityczne- dobrze czuje się w ramach pracy z wieloma narzędziami systemowymi,
- Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodne komunikowanie się,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Cechy naturalnego lidera- potrafi zjednać zespół, zbudować zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności u pracowników,
- Wysoko rozwinięte umiejętności team leaderskie i interpersonalne.
To oferujemy
- Zatrudnienie na cały etat na umowę o pracę, pon-pt. w godz. 6:00-14:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00,
- Fantastyczną atmosferę nastawioną na wzajemne wspieranie i dzielenie się wiedzą.,
- Po okresie wdrożenia w naszej centrali, możliwa praca hybrydowa,
- Multisport, prywatna opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie, dofinansowanie do nauki języków, dofinansowanie do posiłków w naszej restauracji, bony na święta, usługi concierge, dodatkowy urlop na wolontariat, płatny program poleceń pracowniczych,
- Biuro: owoce/warzywa, kawa/herbata, no dress code.
Zobacz podobne oferty
KOORDYNATOR odpowiada za: planowanie, organizację i bieżący monitoring wszystkich działań realizowanych przez zespół zgodnie z potrzebami pacjentów Oddziałów, współpracę z kadrą szpitala, pozyskiwanie informacji o potrzebach rodzin,...
Dodano: 2024-10-07
Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynacja pracy zespołu obsługi szpitalnej, telefoniczna oraz mailowa obsługa Pacjentów...
Dodano: 2023-10-16
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prognozę ruchu przychodzącego w Contact Center oraz zasobów i kosztów związanych z jego obsługą przygotowywanie raportów i analiz będących podstawą do podejmowania decyzji menedżerskich...
Dodano: 2023-08-09