Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Team Leader Zespołu Ambasadorów w kanale HoReCa

Team Leader Zespołu Ambasadorów w kanale HoReCa


Modus to Ogólnopolska Agencja Wsparcia Sprzedaży z 25-letnim stażem na rynku.
www.modus.waw.pl

W związku z nowym projektem prowadzonym dla naszego Klienta - międzynarodowego lidera w branży tytoniowej, poszukujemy ambitnej i komunikatywnej osoby na stanowisko:

Team Leader Zespołu Ambasadorów w kanale HoReCa
Miejsce pracy: Warszawa, i okolice
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu.

Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, ale także dbasz o realizację celów zarówno sprzedażowych jak i jakościowych, potrafisz zarządzać czasem pracy swoim, a także innych, chcesz zdobyć doświadczenie i szukasz możliwości rozwoju, zaaplikuj do nas.

Rola Team Leadera:
  • Realizacja wyznaczonych celów zespołowych i indywidulanych pod kątem ilościowym oraz jakościowym.
  • Zarządzanie pracą zespołu Ambasadorów w kanale HoReCa.
  • Tworzenie grafiku/harmonogramu pracy .
  • Zapewnieniu wsparcia merytorycznego.
  • Prowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące monitorowanie stanów magazynowych.
  • Prowadzanie działań aktywacyjnych z zespołem.
  • Raportowanie danych i analizowanie wyników.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie, preferowany status studenta.
  • Dyspozycyjność 4 dni w tygodniu (środa-sobota), 120h w miesiącu, praca w weekendy w godzinach popołudniowo wieczornych i wieczorami w puntach HoReCa.
  • Świetne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji.
  • Skuteczność prezentowania informacji.
  • Sprawność adaptacji w dynamicznym środowisku pracy, otwartość na zmiany i nowe pomysły.
  • Dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość branży FMCG, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę dla Klienta w oparciu o umowę zlecenie z Modus Sp. z o.o. Sp.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa za miesiąc plus system bonusowy oparty o realizację wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowych oraz jakościowych.
  • Profesjonalne szkolenia w okresie wdrożenia.
  • Praca w młodym, kreatywnym zespole.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami w Polsce i na świecie.
  • Udział w eventach i akcjach specjalnych.
  • Narzędzia niezbędne do pracy – samochód służbowy z możliwością korzystania również w czasie prywatnym, telefon, iPad i inne niezbędne.
  • Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych oferowanych przez Modus Sp. z o.o. Sp. Kom. jak karta Multisport, opieka w LuxMed, ubezpieczenia grupowe.
  • Możliwość uczestnictwa w projekcie długofalowym.
  • Dla najlepszych możliwość rozwoju w strukturach Klienta.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MODUS z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Warszawie (04-158), ul. Zamieniecka 80/501, (dalej: Pracodawca, administrator danych), przekazujesz Pracodawcy Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym, który będzie je przetwarzał w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa