Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta
Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.
Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta.
- Ustalanie grafików zespołu.
- Prowadzenie warsztatów, szkoleń.
- Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników.
- Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów.
- Tworzenie raportów i zestawień.
- Budowanie wizerunku marki wśród Klientów Indywidualnych i Biznesowych.
- Opracowywanie procedur i procesów obsługowych.
- Prowadzenie projektów i wdrożeń.
- Nadzór nad realizacją zadań w wyznaczonych terminach i poziomem jakościowym.
- Nadzór nad terminową realizacja procesów, zgodnie z ustalonymi SLA.
- Nadzór nad kosztami i kreowanie rozwiązań mających na celu minimalizację średnich kosztów.
- Optymalizacja i automatyzacja procesów, mające na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości oraz budowanie nowych wartości dla Firmy oraz Klientów.
- Inne czynności wskazane w procedurach wewnętrznych lub zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (Koordynator, Supervisor, Team Leader).
- Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność i skuteczność w działaniu.
- Umiejętność pracy z projektami, nastawienie na optymalizacje w procesach oraz kosztowe.
- Umiejętność dostosowania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia.
- Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik.
- Umiejętność pracy z KPI i SLA, mocne nastawienie do pracy na danych i wynikach.
- Umiejętność pracy narzędziami MS Office, w tym głównie Excel.
- Startup mindset.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym (B2).
- Umiejętność obsługi programów Slack, Miro, Monday - mile widziane.
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
- Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z pro-aktywnym podejściem do zmian.
- 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
- Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane.
- Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
- Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
- Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
- Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
- Ignorowanie problemów.
- Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
- Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
- Unikanie odpowiedzialności.
- Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
- Przeciwstawianie się zmianie.
- Brak transparentności.
- Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
- Praca hybrydowa - częściowo w naszym biurze w Warszawie, częściowo zdalnie z domu.
- Praca pełnoetatowa, umowa B2B lub umowa zlecenie (6 000 - 9 000 zł).
- Pakiet medyczny.
- Dofinansowanie karty multisport.
- Szansa na rozwój wewnątrz organizacji (mocno stawiamy na rozwój naszych pracowników w strukturach firmy).
- Otwarta i przyjazna atmosfera, nowoczesna kultura organizacyjna.
- Elastyczny grafik (możliwość pracy zdalnej).
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06