Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta


Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.

Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta.
  • Ustalanie grafików zespołu.
  • Prowadzenie warsztatów, szkoleń.
  • Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników.
  • Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów.
  • Tworzenie raportów i zestawień.
  • Budowanie wizerunku marki wśród Klientów Indywidualnych i Biznesowych.
  • Opracowywanie procedur i procesów obsługowych.
  • Prowadzenie projektów i wdrożeń.
  • Nadzór nad realizacją zadań w wyznaczonych terminach i poziomem jakościowym.
  • Nadzór nad terminową realizacja procesów, zgodnie z ustalonymi SLA.
  • Nadzór nad kosztami i kreowanie rozwiązań mających na celu minimalizację średnich kosztów.
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów, mające na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości oraz budowanie nowych wartości dla Firmy oraz Klientów.
  • Inne czynności wskazane w procedurach wewnętrznych lub zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (Koordynator, Supervisor, Team Leader).
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność i skuteczność w działaniu.
  • Umiejętność pracy z projektami, nastawienie na optymalizacje w procesach oraz kosztowe.
  • Umiejętność dostosowania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia.
  • Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik.
  • Umiejętność pracy z KPI i SLA, mocne nastawienie do pracy na danych i wynikach.
  • Umiejętność pracy narzędziami MS Office, w tym głównie Excel.
  • Startup mindset.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym (B2).
  • Umiejętność obsługi programów Slack, Miro, Monday - mile widziane.
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
  • Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z pro-aktywnym podejściem do zmian.
  • 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
  • Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane.
  • Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
  • Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
  • Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
  • Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
  • Ignorowanie problemów.
  • Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
  • Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
  • Unikanie odpowiedzialności.
  • Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
  • Przeciwstawianie się zmianie.
  • Brak transparentności.
  • Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
  • Praca hybrydowa - częściowo w naszym biurze w Warszawie, częściowo zdalnie z domu.
  • Praca pełnoetatowa, umowa B2B lub umowa zlecenie (6 000 - 9 000 zł).
  • Pakiet medyczny.
  • Dofinansowanie karty multisport.
  • Szansa na rozwój wewnątrz organizacji (mocno stawiamy na rozwój naszych pracowników w strukturach firmy).
  • Otwarta i przyjazna atmosfera, nowoczesna kultura organizacyjna.
  • Elastyczny grafik (możliwość pracy zdalnej).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa