Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 18
Oczekiwania:
- Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów
- Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych
- Umiejętność pracy w modelu hybrydowych (stacjonarnie / zdalnie)
- Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału
- Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów informatycznych (umiejętność identyfikacji błędów zgłaszanych przez system, w celu ich rozwiązywania)
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Kierownika BOK w zakresie nadzorowania pracą konsultantów
- Wsparcie trenerskie, coachingowe
- Raportowanie wyników pracy konsultantów
- Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- Samodzielność w działaniu
- Fajną atmosferę pracy
- Świetną lokalizację biura
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: 2024-11-19
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: 2024-07-30
Team Manager with Polish (m/f/d) RESPONSIBILITIES Managing day-to-day operations Ensuring consistent quality and productivity Coaching, shadowing and employee support Support in process development Conducting feedback and conversations with...
Dodano: 2024-01-25