Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, ul. Marcina Kasprzaka
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Opis stanowiska
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami.
- Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych.
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o ich rozwój.
- Współpraca z innymi działami w organizacji.
- Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami i instytucjami państwowymi.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji.
- Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej.
- Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów.
- Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych.
- Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów.
- Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów.
- Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami.
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu.
- Przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ.
- Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą.
Kwalifikacje
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
- Dokładność i rzetelność.
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
Mamy Ci do zaoferowania:
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne kości towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
- Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/).
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-11
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: 2024-11-09
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04