Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Koszalin, ul. Syrenki 1
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów.
- Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży.
- Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.
- Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu.
- Dbałość o przyjmowanie dostaw zgodnie z procedurami · rozliczanie kasjerów i księgowanie utargów zgodnie z procedurami.
- Tworzenie i rozliczanie grafików.
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
- Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi.
Nasze Oczekiwania:
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem · min. 2 lata
- Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel).
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w pracy w firmie handlowej.
- Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
Mamy Ci do zaoferowania:
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-11
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: 2024-11-09
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04