Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Koszalin, ul. Syrenki 1
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- Realizacja celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie podległym działem.
- Dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru.
- Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój.
- Nadzorowanie procesu wstępnej kompletacji zamówień dla Klientów.
- Zaspokajanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie profitowej sprzedaży.
- Aktywna sprzedaż i profesjonalna obsługa klientów.
- Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy.
- Doświadczenie w pracy w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze Klienta.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
- Gotowość do pracy fizycznej.
- Otwartość na zmiany.
- Dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel).
Mamy Ci do zaoferowania:
- Wsparcie w procesie wdrożenia.
- Pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju.
- Wynagrodzenie (zawsze na czas) oraz system premiowy.
- Pakiet opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Bogaty pakiet socjalny.
- Nauka języka obcego na platformie e-Tutor.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-11
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: 2024-11-09
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04