Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Zastępca kierownika oddziału

Zastępca kierownika oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 130523

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na I piętrze z dostępem do światła dziennego,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • zastępuje kierownika oddziału w czasie jego nieobecności oraz wspiera w bieżącej koordynacji pracy oddziału,
  • koordynuje przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
  • nadzoruje i przeprowadza postępowania administracyjne w zakresie wpisu, zmiany, odmowy wpisu i wykreślenia z listy wojewody organizacji pozarządowych uprawnionych do prowadzenia nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej,
  • nadzoruje i przeprowadza postępowania administracyjne w zakresie egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym,
  • przeprowadza kontrole zewnętrzne w jednostkach samorządu terytorialnego, zespolonej i niezespolonej administracji rządowej w województwie oraz innych jednostkach podporządkowanych i nadzorowanych przez Wojewodę, a także kontrole wewnętrzne w Urzędzie,
  • planuje, koordynuje i nadzoruje realizację planu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu,
  • nadzoruje i przeprowadza postępowania administracyjne w I instancji dotyczące odmowy udostępniania danych w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przeprowadzania kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji w województwie,
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  • znajomość ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • umiejętność komunikacji pisemnej,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa