Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Zastępca Kierownika oddziału

Zastępca Kierownika oddziału


DROADER Usługi Transportowe Maksymilian Wieczorek

Na rynku istniejemy od 2015. roku. Specjalizujemy się głównie w transporcie międzynarodowym oraz spedycji drogowej, które nie kryją przed nami żadnych tajemnic. Do świadczenia usług podchodzimy niezwykle profesjonalnie, co przejawia się przez naszą świadomość, odpowiedzialność oraz nowoczesne zasoby. Do swojego Zespołu poszukujemy obecnie współpracowników na stanowisko:

Zastępca Kierownika oddziału
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Władysława IV 43/212
Jako członek naszego Zespołu możesz spodziewać się:
  • procesu wdrożenia stanowiskowego;
  • optymalnej formy zatrudnienia - UoP / B2B;
  • bonów wakacyjnych oraz samochodu osobowego za nieprzeciętne wyniki;
  • otwartej kultury organizacyjnej i cyklicznych imprez integracyjnych;
  • możliwości korzystania z karnetu sportowego;
  • dofinansowania do szkoleń zawodowych, kursów językowych;
  • ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej.

Beneifty:

  • Ubezpieczenie na życie..
  • Wyjazdy integracyjne.
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karnet sportowy.
Na co dzień w naszym Zespole będziesz odpowiadać za:
  • koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;
  • liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału
    oraz jego rozwój;
  • kompleksową obsługę zleceń spedycyjnych;
  • budowanie nowych, długofalowych relacji z partnerami biznesowymi;
  • bezpośrednią współpracę z przewoźnikami;
  • utrzymywanie jakości oferowanych usług na wysokim poziomie.
Odnajdziesz się u nas, jeśli:
  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku Spedytora / Dyspozytora;
  • jesteś zaznajomiony z systemami do zarządzania zleceniami, giełdami
    transportowymi oraz przepisami dotyczącymi transportu;
  • posługujesz się językiem angielskim / niemieckim w stopniu zaawansowanym
    (dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych);
  • posiadasz cechy dobrego lidera i potrafisz umiejętnie rozwiązywać powstające problemy;
  • cenisz sobie sprawną komunikację z kontrahentami oraz Zespołem;
  • jesteś gotowy do podróży służbowych;
  • dysponujesz własnym koszykiem klientów / przewoźników (dodatkowy atut);
  • masz doświadczenie na stanowisku zarządzającym (mile widziane).
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa