Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Zastępca kierownika oddziału

Zastępca kierownika oddziału


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 136185

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celi przekazania lub odebrania dokumentów
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • zastępuje kierownika Oddziału podczas jego nieobecności kierując pracą i sprawując nadzór nad całokształtem działalności podległego Oddziału w zakresie planowania organizacji i terminowej realizacji zadań
  • nadzoruje realizację inwestycji i remontów we współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego, uczestniczy w komisjach odbiorowych
  • prowadzi sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządza wnioski dot. zakupów i usług oraz wnioski o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowuje (we współpracy z inspektorem nadzoru) materiały przetargowe, w tym opisy zamówienia i specyfikacji technicznych, uczestniczy w komisjach przetargowych
  • sprawuje kontrolę nad realizacją umów z dostawcami mediów i usług, weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty księgowe od dostawców mediów i usług dla obiektów będących w trwałym zarządzie Urzędu oraz sprawuje nadzór nad terminowością ich rozliczania
  • przestrzega terminów okresowych kontroli budynków i urządzeń
  • przygotowuje dane do naliczania podatków od nieruchomości oraz sporządza deklaracje
  • prowadzi sprawy dotyczące ubezpieczenia nieruchomości i składników majątkowych
  • prowadzi sprawozdawczość w zakresie ochrony środowiska

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • ukończone kursy i szkolenia z zarządzania nieruchomościami, zamówień publicznych
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kpa, Kodeks Cywilny
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • odporność na stres
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność negocjacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa