Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Zastępca kierownika oddziału

Zastępca kierownika oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 138620

Warunki pracy

- praca w Budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Borowskiej 138-144 we Wrocławiu,


- praca w siedzibie Urzędu,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.


 

Zakres zadań

  • nadzoruje i organizuje pracę operatorów numerów alarmowych, starszych operatorów numerów alarmowych, koordynatorów, koordynatorów-trenerów, w tym opracowuje harmonogram czasu pracy pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego we Wrocławiu oraz koordynuje jego realizację,
  • nadzoruje realizację spraw związanych ze współpracą Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
  • realizuje sprawy związane z udostępnieniem danych dotyczących zgłoszeń alarmowych zarejestrowanych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
  • uczestniczy w komisjach egzaminacyjnych i odwoławczych operatorów numerów alarmowych,
  • opracowuje oceny pracy i kompetencji oraz opinie dotyczące pracowników CPR,
  • realizuje sprawy związane z aktualizacją strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu w zakresie Oddziału Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
  • kieruje organizacją szkoleń dla operatorów numerów alarmowych oraz pozostałych pracowników Oddziału, w tym pracowników obsługi administracyjnej, technicznej oraz psychologa,
  • realizuje sprawy związane z obsługą zatrudnienia pracowników Centrum Powiadamiana Ratunkowego we Wrocławiu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie powiadamiania ratunkowego, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa
i porządku publicznego lub ratownictwa medycznego
  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart,
  • znajomość rozporządzenia rozporządzenia w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego, znajomość rozporządzenia w sprawie numerów telefonicznych, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie wymagań funkcjonalnych dla systemu teleinformatycznego i interfejsu komunikacyjnego oraz warunków współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego,
  • znajomość ustawy o Policji,
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość podstaw funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • komunikatywność,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa