Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Zastępca kierownika oddziału

Zastępca kierownika oddziału


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 140686

Warunki pracy


  • nadzorowanie pracy zespołu składającego się z dużej liczby operatorów numerów alarmowych
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 120 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • nadzoruje, organizuje i ocenia przyjmowanie oraz obsługę zgłoszeń alarmowych kierowanych na numery alarmowe obsługiwane w centrum powiadamiania ratunkowego
  • nadzoruje oraz kontroluje organizację pracy operatorów numeru alarmowego; przeprowadza analizę pracy, liczby przyjętych zgłoszeń alarmowych, czasów obsługi zgłoszeń, stosowania procedur przyjmowania zgłoszeń alarmowych
  • organizuje i nadzoruje szkolenia operatorów numeru alarmowego zatrudnionych w centrum powiadamiania ratunkowego; organizuje szkolenia podstawowe dla nowo zatrudnionych operatorów oraz szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników, w tym bierze udział w pracach komisji egzaminacyjnej oraz uczestniczy w końcowych egzaminach teoretycznych i praktycznych
  • analizuje, planuje i zabezpiecza środki finansowe na realizację zadań przypisanych do kompetencji Wydziału, w tym przygotowuje projekty oraz propozycje zmian budżetu Wojewody w zakresie działalności Wydziału; przygotowuje projekty oraz propozycje zmian planu finansowego Wydziału oraz monitoruje stan wykorzystania środków finansowych ujętych w planie finansowym
  • prowadzi sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych z zakresu realizacji zadań Wydziału; odpowiada za obieg dokumentów finansowo-księgowych; sporządza okresowe analizy i sprawozdania z wykonania budżetu Wojewody w zakresie działalności Wydziału
  • nadzoruje obsługę przez operatorów numerów alarmowych zgłoszeń alarmowych z Polski o zdarzeniach mających miejsce na terenie innego kraju lub zgłoszeń alarmowych o zdarzeniach mających miejsce na terenie Polski, zgłaszanych do centrum powiadamiania ratunkowego w Europie, z wykorzystaniem bazy Europejskiego Stowarzyszenia Numeru Alarmowego 112
  • opracowuje oraz monitoruje plan zwiększenia obsad osobowych centrum powiadamiania ratunkowego w sytuacjach nadzwyczajnych; elastycznie i efektywnie dostosowuje liczbę osób pracujących w oddziale do zmieniających się warunków wynikających z zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej lub kryzysowej
  • organizuje zajęcia edukacyjne związane z obsługą zgłoszeń alarmowych skierowane do dzieci oraz młodzieży; wspiera akcje promocyjne numerów alarmowych
  • współpracuje w zakresie wymiany informacji z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego; przygotowuje oraz aktualizuje procedury wewnętrzne mające wpływ na funkcjonowanie CPR
  • wspomaga kierownika oddziału w nadzorze nad pracą centrum powiadamiania ratunkowego w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań; organizuje i zapewnia ciągłość dostaw materiałów eksploatacyjnych
  • prowadzi, aktualizuje dane podmiotów ratowniczych działających na terenie obsługiwanym przez centrum powiadamiania ratunkowego; nadzoruje prawidłowe wprowadzanie danych teleadresowych oraz obszary działania podmiotów ratowniczych do systemu teleinformatycznego wspomagającego proces obsługi zgłoszeń alarmowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie powiadamiania ratunkowego, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa i porządku publicznego, ochrony przeciwpożarowej lub ratownictwa medycznego
  • wiedza z zakresu: powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego, zarządzania kryzysowego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, organizacji i planowania
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się postępowaniu w celu uzyskania uprawnień
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa