Zastępca Kierownika Salonu Optycznego
Zastępca Kierownika Salonu Optycznego
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Modlińska 8
Kogo szukamy:
- Osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem oraz nastawionej na realizację celów i współpracę zespołową,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w salonie optycznym.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Zastępowanie Kierownika podczas jego nieobecności w Salonie Optycznym,
- Profesjonalna obsługa klientów, pomoc w doborze opraw oraz soczewek korekcyjnych,
- Dbałość o estetykę oraz ekspozycję towarów w salonie,
- Wykonywanie drobnych napraw okularów,
- Realizacja wyznaczonych KPI,
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania salonu oraz obsługi klienta – w tym weryfikacja i akceptacja reklamacji,
- Wsparcie przełożonego w zarządzaniu magazynem oraz tworzeniu grafików.
Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- Atrakcyjny system motywacyjny,
- Rozbudowany program szkoleń: sprzedażowych, produktowych i stylizacyjnych,
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny wraz z pakietem sportowym – w pełni finansowane przez Medicover,
- Zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover,
- Dostęp i dofinansowanie do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- Grupowe ubezpieczenie NNW oraz inne benefity.
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska Zarządzanie zespołem fryzjerów. Nadzór nad grafikami, zamówieniami produktów i jakością usług. Zarządzanie kalendarzem, rezerwacje, organizacja podróży. Obsługa korespondencji. Codzienna logistyka (np. zakupy, kontakt z...
Dodano: 2025-04-18
Szkolenia menedżerskie. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami. Umiejętność angażowania...
Dodano: 2025-04-07
Szkolenia menedżerskie. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami. Umiejętność angażowania...
Dodano: 2025-04-05