Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 36
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w:
- monitorowaniu pracy zespołu,
- obsłudze reklamacji z roszczeniem,
- wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałości o realizację celów FFS.
Kandydacie, szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B1),
- cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jesteś nastawiony na realizację celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- dobrze wyposażone miejsce pracy oraz bardzo dobrą atmosferę (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy,
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w pielęgniarstwie,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- pracę w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- naukę języka angielskiego (dofinansowanie kursów, platformę e-learningową),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Zobacz podobne oferty
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi...
Dodano: 2024-11-03
Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone będą przypadki...
Dodano: 2024-10-30