Key Account Manager
Nowe myślenie dla czystego jutra.
Kim jesteśmy.
PreZero jest jednym z wiodących dostawców usług w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy dlatego, taż zatrudniamy najlepszych ludzi. Pora powiększyć nasz zespół! Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy potrafią szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, chcą pracować w ekscytującym, obiecującym oraz innowacyjnym środowisku i rozwijać się razem z nami.
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy oraz powiększeniem naszego Zespołu, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Knurów
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko, ciekawą, pełną wyzwań pracę bezpośrednio związaną z inicjatywą wzrostu grupy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
- Duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Pakiet opieki medycznej, karnety sportowe, dofinansowanie do kursów językowych.
Zakres obowiązków:
- Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami;
- Tworzenie kalkulacji, ofert handlowych i przetargowych
- Negocjowanie oraz renegocjowanie warunków umów – przedstawienie oferty, rekalkulacje
- Współpraca, doradztwo i wsparcie techniczne Klientów
- Bieżąca analiza raportów dot. działań akwizycyjnych w terenie, dynamiki sprzedaży oraz danych nt. nowo pozyskanych i utraconych Klientów oraz wprowadzanie działań korygujących
- Optymalizacja kosztów obsługi zleceń i kontraktów;
- Przyjmowanie reklamacji od Klientów;
- Monitorowanie działalności konkurencji;
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz inicjowanie działań zwiększających rozpoznawalność marki;
- Inicjowanie i koordynowanie akcji promocyjno-marketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, marketing, handel, ochrona środowiska, gospodarka odpadami);
- Wiedza z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz mile widziana znajomość tematyki gospodarki odpadami;
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku w sprzedaży na rynku B2B;
- Znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office;
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Zdolności negocjacyjne;
- Pełna samodzielność przy działaniu oraz rozwiązywaniu problemów;
- Umiejętność analitycznego myślenia i oceny priorytetów;
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- Prawo jazdy kat. B;
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych...
Dodano: dzisiaj
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy. Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci. Zwiększanie dostępnych...
Dodano: 2025-04-17