Key Account Manager (agencja pracy tymczasowej)
AAS sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej Exact Systems, posiadającej 20-letnie doświadczenie w łączeniu pracodawców z pracownikami w 13 krajach Europy i Azji.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
Key Account Manager (agencja pracy tymczasowej)
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług pracy tymczasowej i rekrutacji stałej
- planowanie sprzedaży rozwiązań HR , kontrola realizacji ustalonych celów sprzedażowych
- aktywny prospecting
- przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, negocjowanie warunków współpracy
- monitorowanie rynku pracy oraz działań konkurencji
- dbałość o wysoką jakość obsługi i dobry wizerunek firmy
- współpraca z menedżerem operacyjnym oraz działem rekrutacji
- raportowanie postępów prac i przygotowanie raportów sprzedaży
- obsługa po sprzedażowa i ciągłość w utrzymywaniu relacji z klientem
Wymagania:
- doświadczenia w pracy na stanowiskach handlowych odpowiedzialnych za sprzedaż usług pracy tymczasowej - wymóg konieczny
- wysoka motywacja i nastawienia na osiągnięcie celów
- otwartość na nowe wyzwania biznesowe
- pro-aktywność
- umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientem biznesowym
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych na terenie kraju
- obsługa programów typu CRM, ERP
- pozytywne nastawienie, wysokie zdolności interpersonalne
- bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne
Oferowane:
- samodzielne stanowisko pozwalające na rozwój w naszych strukturach
- stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę lub kontrakt B2B – jesteśmy elastyczni
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od Twoich wyników i skuteczności sprzedażowych
- prywatna opieka medyczna PZU
- karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- międzynarodowe środowisko pracy (3 spółki PL oraz 13 zagranicznych)
- przyjazną atmosferę – mówimy do siebie na TY
- pracę w modelu hybrydowym z komfortowym biurem w Częstochowie lub zdalną z domu z wyjazdami do Klientów (posiadamy również biuro we Wrocławiu – Sky Tower, oraz biura operacyjne m.in. w Łodzi, Tychach, Sosnowcu)
- niezbędne narzędzia pracy : laptop, telefon, samochód służbowy
- profesjonalne szkolenia sprzedażowe i techniczne
- zadaniowy czas pracy
- realny wpływ na wyniki i funkcjonowanie firmy
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: wczoraj
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej
Verona Products Professional Sp. z o.o.
mazowieckie
Twój zakres zadań: Opracowywanie i wdrażanie strategii współpracy z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów w nowoczesnych kanałach dystrybucji, Opieka nad kluczowymi klientami, Negocjacje handlowe i umów rocznych, Realizacja celów...
Dodano: 2024-11-21