Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)
Jesteśmy czeską firmą zajmującą się produkcją i dystrybucją papierosów elektronicznych na rynki UE.
Poszukujemy do naszego zespołu osobę, która zajmie się rozwojem naszej marki w kluczowych sieciach biznesowych w Polsce.
Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)
Cała Polska - Praca moblina
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami
- Wprowadzanie naszej marki do sieci
- Zawieranie umów
- Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie
- Monitorowanie działań konkurencji
- Realizacja strategii biznesowej i marketingowej
- Współpraca z dystrybutorem
- Raportowanie
- Służbowe wyjazdy zagraniczne
- Udział w targach
Wymagania:
- 3 – letnie doświadczenie biznesowe w B2B w segmencie FMCG / VO / Distribution / KA
- Preferowane wykształcenie wyższe (niekoniecznie)
- Umiejętności prezentacyjne
- Umiejętności negocjacyjne
- Samodzielność
- Elastyczność
- Zdolności planistyczne, organizacyjne i analityczne
- Znajomość AJ/ i KS Office lub pracy w CRM
- Znajomość języka czeskiego – dodatkowym atutem (niekonieczne)
- Doświadczenie w sprzedaży wyrobów tytoniowych oraz kontakty z głównymi dystrybutorami i K/A w Polsce – dodatkowym atutem (niekonieczne)
- Niezależność, doświadczenie biznesowe, energia i motywacja – kluczowe
Oferujemy:
- Motywacyjny system premiowy oparty o realizację kwartalnych KPls
- Samochód VW
- Laptop
- Telefon
- Wsparcie marketingowe i strategiczne
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych...
Dodano: 2025-04-19
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z...
Dodano: 2025-04-18
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy. Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci. Zwiększanie dostępnych...
Dodano: 2025-04-17