Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik centrum obsługi telefonicznej

Kierownik centrum obsługi telefonicznej


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/0676
OBOWIĄZKI:
Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zdolności komunikacyjne


Wymagania inne:

Umiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów, umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej. Elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między godziną 8:00 a 10:00. Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym, związanym z marketingiem, promowaniem firmy, kontakt z klientem, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zespole.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa