Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
- Zarządzanie portfelem kluczowych klientów w celu zapewnienia wzrostu efektywności i zwiększenie sprzedaży rozwiązań Holcim w Polsce.
- Zarządzanie relacjami z klientem poprzez egzekucję długoterminowej polityki handlowej, zgodnie ze strategią sprzedaży Holcim.
- Pozyskiwanie nowych strategicznych klientów oraz nowych możliwości rozwoju biznesu.
- Kreowanie szytej na miarę oferty współpracy z klientem opartej na oferowaniu wartości dodanej (individual value offer).
- Planowanie oraz negocjowanie warunków handlowych u kluczowych klientów na podległym terenie.
- Odpowiedzialność za przygotowanie propozycji planów i budżetów sprzedażowych.
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie zapewniająca optymalne wykorzystanie zasobów wewnętrznych w celu dostarczenia rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów.
- Monitoring podległego rynku: potencjalni klienci, poziom cen, konkurencja.
- Promowanie wizerunku Holcim jako profesjonalnego i preferowanego partnera biznesowego.
Co zyskasz?
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym z zakresu zarządzania kluczowymi klientami (mile widziane w branży przemysłowej/produkcyjnej).
- Wiedza biznesowa z zakresu zarządzania kluczowymi klientami (procesy handlowe, finansowe, zakupowe, marketingowe decyzyjne).
- Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum dobrym w mowie i piśmie (poziom B2).
- Dobra, praktyczna znajomość środowiska MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie...
Dodano: dzisiaj
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21