Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Gostynin
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Zarządzanie portfelem kluczowych klientów w celu zapewnienia wzrostu efektywności i zwiększenie sprzedaży rozwiązań Holcim w Polsce.
- Zarządzanie relacjami z klientem poprzez egzekucję długoterminowej polityki handlowej, zgodnie ze strategią sprzedaży Holcim.
- Pozyskiwanie nowych strategicznych klientów oraz nowych możliwości rozwoju biznesu.
- Kreowanie szytej na miarę oferty współpracy z klientem opartej na oferowaniu wartości dodanej (individual value offer).
- Planowanie oraz negocjowanie warunków handlowych u kluczowych klientów na podległym terenie.
- Odpowiedzialność za przygotowanie propozycji planów i budżetów sprzedażowych.
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie zapewniająca optymalne wykorzystanie zasobów wewnętrznych w celu dostarczenia rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów.
- Monitoring podległego rynku: potencjalni klienci, poziom cen, konkurencja.
- Promowanie wizerunku Holcim jako profesjonalnego i preferowanego partnera biznesowego.
Co zyskasz?
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym z zakresu zarządzania kluczowymi klientami (mile widziane w branży przemysłowej/produkcyjnej).
- Wiedza biznesowa z zakresu zarządzania kluczowymi klientami (procesy handlowe, finansowe, zakupowe, marketingowe decyzyjne).
- Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum dobrym w mowie i piśmie (poziom B2).
- Dobra, praktyczna znajomość środowiska MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu LE/Korpo/Public Efektywne budowanie i...
Dodano: wczoraj
Jako Business Partner będziesz koncentrować się na poszerzaniu zasięgu rynkowego, budowaniu strategicznych partnerstw z dystrybutorami i detalistami oraz wzmacnianiu rozpoznawalności marki. Raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży na...
Dodano: wczoraj
Jako Business Partner będziesz koncentrować się na poszerzaniu zasięgu rynkowego, budowaniu strategicznych partnerstw z dystrybutorami i detalistami oraz wzmacnianiu rozpoznawalności marki. Raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży na...
Dodano: wczoraj