Kierownik ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Kierownik ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zadania
- Zadaniem Kierownika ds. Obsługi Klientów Kluczowych jest zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów firmy oraz jak najwyższego wskaźnika utrzymania klienta poprzez:
- Regularne prowadzenie spotkań z klientami w powierzonym regionie - woj. dolnośląskie,
- Renegocjowanie warunków umowy u obecnych klientów,
- Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach,
- Prezentowanie i oferowanie artykułów dostępnych w ofercie firmy,
- Negocjowanie, przygotowywanie zmian w umowach oraz nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem tych zmian do bieżącej obsługi klientów kluczowych,
- Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
- Przeprowadzanie szkoleń dla Klientów,
- Ścisła współpraca z innymi pracownikami w Dziale Obsługi Klienta.
Oczekujemy
- Wykształcenia min. średniego,
- Doświadczenia w mobilnej obsłudze klienta lub w sprzedaży,
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Znajomości MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
- Prawa jazdy kat. B,
- Pracowitości, samodzielności,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Pracę w nowoczesnym zakładzie i odpowiednie narzędzia pracy (laptop, telefon),
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w grupowych projektach i profesjonalnych szkoleniach.
Oferujemy
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych...
Dodano: dzisiaj
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy. Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci. Zwiększanie dostępnych...
Dodano: 2025-04-17