Kierownik ds. Planowania Sprzedaży i Operacji / Kierownik ds. Łańcucha Dostaw
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.
Dla Klienta, lidera w branży chemicznej, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Kierownik ds. Planowania Sprzedaży i Operacji / Kierownik ds. Łańcucha Dostaw prowadzi i realizuje strategię planowania sprzedaży i operacji organizacji (perspektywa planowania krótko- i długoterminowego), proces decyzyjny optymalizujący poziom obsługi klienta, koszty operacyjne, wykorzystanie mocy produkcyjnych i maksymalizację przychodów. Celem tej roli jest rozwijanie, wdrażanie i utrzymywanie najlepszego w swojej klasie procesu S&OP(Sales and Operations Planning), systemów wspierających, narzędzi w całej organizacji. Na tym stanowisku będziesz bezpośrednio współpracować z działami Sprzedaży, Marketingu, Produkcji, Logistyki i Finansów. Jest to bardzo widoczna rola, która będzie wymagać od osoby umiejętności komunikowania się, prezentowania i wywierania wpływu na kierownictwo średniego i wyższego szczebla ze sprzedaży, produkcji i logistyki w regularnych odstępach czasu
- Kierowanie międzyfunkcyjną tygodniową i miesięczną kadencją S&OP
- Kierowanie procesem równoważenia popytu i podaży, ograniczeń, alokacji i prognoz przyszłościowych
- Kierowanie interdyscyplinarnym dopasowaniem do różnych interesariuszy w organizacji; Sprzedaży, Zarządzania Produktem, Produkcji i Finansów
- Zarządzanie kluczowymi wskaźnikami wydajności w całym procesie S&OP
- Opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie solidnego modelu prognozowania popytu w ramach funkcji planowania popytu (polipropylen)
- Znajomość wyników grup produktów (w tym cenami) w porównaniu z zewnętrznymi wzorcami porównawczymi
- Zapewnienie przejrzystego modelu planowania / harmonogramowania produkcji w oparciu o prognozę popytu, poziom zapasów, pojemność magazynową i ograniczenia technologiczne
- Sterowanie procesem planowania operacyjnego w ramach rocznego planu biznesowego lub procesów budżetowych
- Posiadanie wiedzę na temat produkcji polipropylenu
- Stworzenie zespołu zarządzającego (2 planistów)
- Dążenie do doskonalenia procesów w celu zwiększenia poziomu dojrzałości procesów i ich wpływu na podejmowanie decyzji biznesowych w całej firmie
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów (S&OP) - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w firmie produkcyjnej na stanowiskach kierowniczych
- Doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i decyzyjne
- Dobre umiejętności pisemne, ustne i prezentacyjne
- Silne umiejętności przywódcze. Zdolność do przewodzenia, wnoszenia wkładu i wpływania na innych w organizacji opartej na zespole
- Udowodniona umiejętność budowania i utrzymywania produktywnych relacji międzyfunkcyjnych, doskonała komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Zmotywowanie do samodzielnej pracy, a jednocześnie cieszący się współpracą z zespołami interdyscyplinarnymi
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Umowę o pracę.
- Pracę przy ciekawym projekcie inwestycyjnym, będącym aktualnie największą inwestycją przemysłową w Polsce.
- Benefity pozapłacowe (m.in. szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku).
- System premii kwartalnych.
- Szansę na rozwój i awans w strukturach organizacji.