Kierownik Działu Obsługi Pacjenta
Kierownik Działu Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Rzeszów, al. Kopisto 1
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy al. Kopisto 1 w Rzeszowie.
Zatrudnienia na umowę o zastępstwo
Twoją rolą będzie:
- nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi,
- dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych,
- organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych,
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów,
- dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
- zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność),
- zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- minimum 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta - mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
- skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance, – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06