Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu
Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu
Miejsce pracy: Poznań
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację;
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta;
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu;
- Współpraca z innymi działami Firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Samodzielności, dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Zobacz podobne oferty
Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za motywowanie i rozwój kompetencji pracowników oraz efektywną współpracę w powierzonym zespole Odpowiedzialność za procesy reklamacyjne obsługiwane w powierzonym zespole oraz...
Dodano: 2023-12-23
Jeśli jesteś osobą, która: łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne i cechuje się wysoką kulturą osobistą, potrafi przekazywać posiadaną wiedzę i wie w jaki sposób należy pracować z podległym zespołem dbając o rozwój kluczowych...
Dodano: 2023-05-09