Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 12
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: hybrydowy
Etat: pełny etat
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Odpowiedzialność za motywowanie i rozwój kompetencji pracowników oraz efektywną współpracę w powierzonym zespole
- Odpowiedzialność za procesy reklamacyjne obsługiwane w powierzonym zespole oraz powiązaną dokumentację procesową (procedury i instrukcje)
- Zgłaszanie inicjatyw i podejmowanie działań mających na celu zmniejszenie wpływów reklamacji i poprawę satysfakcji Klienta
- Dbałość o jakość pracy zespołu poprzez monitoring spraw, analizę badań satysfakcji Klienta, przeprowadzanie coachingów zespołowych oraz indywidualnych w powierzonym zespole
- Udział w projektach biznesowych np. kreowanie procesów obsługowych dla nowych produktów
- Podejmowanie inicjatywy w zakresie zmian w procesach w celu podnoszenia efektywności konsultantów i satysfakcji Klientów
- Aktywna współpraca międzysekcyjna
W realizacji zadań pomoże Ci:
- Biegłość obsługi programów MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio-zaawansowany B2
- Doświadczenie w dziale reklamacji lub na stanowisku kierowniczym w obsłudze Klienta
- Dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji obsługowych wykorzystywanych w TMPL do obsługi Klienta
Nasza oferta dla Ciebie:
- T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
- Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do #MagentaTeam!
Benefity:
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Zobacz podobne oferty
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu...
Dodano: 2024-04-09
Jeśli jesteś osobą, która: łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne i cechuje się wysoką kulturą osobistą, potrafi przekazywać posiadaną wiedzę i wie w jaki sposób należy pracować z podległym zespołem dbając o rozwój kluczowych...
Dodano: 2023-05-09