Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta


Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 12

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Tryb pracy: hybrydowy

Etat: pełny etat

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Odpowiedzialność za motywowanie i rozwój kompetencji pracowników oraz efektywną współpracę w powierzonym zespole
  • Odpowiedzialność za procesy reklamacyjne obsługiwane w powierzonym zespole oraz powiązaną dokumentację procesową (procedury i instrukcje)
  • Zgłaszanie inicjatyw i podejmowanie działań mających na celu zmniejszenie wpływów reklamacji i poprawę satysfakcji Klienta
  • Dbałość o jakość pracy zespołu poprzez monitoring spraw, analizę badań satysfakcji Klienta, przeprowadzanie coachingów zespołowych oraz indywidualnych w powierzonym zespole
  • Udział w projektach biznesowych np. kreowanie procesów obsługowych dla nowych produktów
  • Podejmowanie inicjatywy w zakresie zmian w procesach w celu podnoszenia efektywności konsultantów i satysfakcji Klientów
  • Aktywna współpraca międzysekcyjna
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Biegłość obsługi programów MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio-zaawansowany B2
  • Doświadczenie w dziale reklamacji lub na stanowisku kierowniczym w obsłudze Klienta
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji obsługowych wykorzystywanych w TMPL do obsługi Klienta
Nasza oferta dla Ciebie:
  • T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
  • Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do #MagentaTeam!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa