Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka Wydziału Digital Marketing

Kierownik / Kierowniczka Wydziału Digital Marketing


Kierownik / Kierowniczka Wydziału Digital Marketing
Warszawa
Oczekiwania
  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (także projektowym).
  • Dobrze znasz zagadnienia e-commerce i performance marketingu.
  • Masz doświadczenie w zakresie zbierania i analizy danych dotyczących ruchu oraz zachowań użytkowników na stronie internetowej.
  • Potrafisz stworzyć i dobrać oferty handlowe dostosowane do specyfiki sprzedaży digital.
  • Sprawnie wykorzystujesz narzędzia digital (Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Appsflyer).
  • Masz doświadczenie w budowaniu media planów.
  • Potrafisz analizować dane i tworzysz na ich podstawie rekomendacje.
  • Cechuje Cię samodzielność  działaniu.
  • Prezentacje i wystąpienia publiczne są dla Ciebie interesującym wyzwaniem.
  • Wnosisz pozytywną atmosferę do zespołu – szukasz sposobów na rozwiązywania problemów.
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (na poziomie min. B2).
Zespół
Twoja rola
  • Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla kanału digital.
  • Zarządzanie kampaniami performance oraz zapewnienie realizacji celów sprzedażowych (jakościowych oraz efektywnościowych).
  • Tworzenie modeli reklam internetowych, monitorowanie i optymalizowanie kampanii, zarządzanie efektywnością prowadzonych kampanii.
  • Zarządzanie budżetem oraz egzekucja wykonania budżetów sprzedażowych.
  • Dobór, zarządzanie, współpraca i negocjowanie warunków z partnerami zewnętrznymi w zakresie wdrażanie aktywności marketingowych.
  • Identyfikacja źródeł i medium ruchu na stronie internetowej Orange, analiza źródła ruchu dla efektywności prowadzonych kampanii reklamowych oraz statystyk strony internetowej.
  • Popularyzacja marki, projektowanie i organizacja aktywności budujących zaangażowanie użytkowników online.
  • Analiza efektywności kampanii i dystrybucja kontentu.
  • Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań na podstawie analizy danych oraz trendów rynkowych.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa