Kierownik Zespołu (branża Call Center)
Kierownik Zespołu (branża Call Center)
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko - Kierownik Zespołu (branża Call Center/miejsce pracy - CHORZÓW Centrum)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów sprzedażowych oraz jakościowych,
- organizacja pracy podległego zespołu,
- zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
- dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
- dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
- monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników,
- podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.
Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:
- efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego,
- umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
- wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
- podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
- procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Contact/Call Center – mile widziane.
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg.preferencji),
- podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-20:00 (system zmianowy),
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
- wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!
Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: wczoraj
Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik...
Dodano: 2024-11-08
na czas określony Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
Dodano: 2024-10-04