Kierownik Zespołu Call Center
Kierownik Zespołu Call Center
Lokalizacja: Białystok, ul. Fabryczna 4
Praca w Contact Center LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku.
Twoje zadania:
- koordynacja pracy (m.in. rekrutacja, motywowanie, ocena, wdrożenie, kontrola czasu pracy i jej parametrów) Zespołu Call Center zajmującego się telefoniczną sprzedażą usług medycznych w modelu fee-for-service,
- osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- prowadzenie odsłuchów rozmów oraz spotkań coachingowych,
- zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności;
- rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług;
- współpraca z Centrami Medycznymi oraz innymi Działami firmy.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
- orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
- umiejętność współpracy i komunikacji,
- klarowność w przekazywaniu komunikatów,
- zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu - telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad standardami jakości i efektywności obsługi pacjentów Współtworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów pracy Szkolenie, motywowanie i rozwój...
Dodano: 2025-04-10
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07
Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje....
Dodano: 2025-02-23