Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna, szkła i kamienia. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
- wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji
o produktach - utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
- rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
- współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
Wymagania:
- samodzielności i dokładność
- umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
- umiejętność współpracy w zespole
- dobra organizacja czasu pracy
- chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
- umiejętność stawiania i realizacji celów
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie B1/B2
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- jasną ścieżkę kariery
- przejrzysty system wynagrodzeń
- ubezpieczenie oraz Pakiet Medicover
- kartę MultiSport
- profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06