Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta


Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna, szkła i kamienia. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Opis stanowiska
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
  • wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji
    o produktach
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
  • rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
  • współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
Wymagania:
  • samodzielności i dokładność
  • umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
  • umiejętność współpracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy
  • chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
  • umiejętność stawiania i realizacji celów
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie B1/B2
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • jasną ścieżkę kariery
  • przejrzysty system wynagrodzeń
  • ubezpieczenie oraz Pakiet Medicover
  • kartę MultiSport
  • profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa