Koordynator wsparcia użytkowników w obszarze obsługi klienta
Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.
Obecnie do Centrali UDT w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator wsparcia użytkowników w obszarze obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 474.1/DS/05/2023
Kluczowe obowiązki:
- Nadzór i koordynacja pracy infolinii UDT.
- Koordynacja wsparcia merytorycznego pracowników Oddziałów terenowych w zakresie obsługi klientów infolinii,
- Koordynacja szkoleń pracowników oddziałów terenowych w zakresie infolinii – narzędzi, procedur, rozbudowy bazy wiedzy.
- Nadzór nad aktualizacją treści przeznaczonych dla klientów UDT umieszczanych przez Departamenty w odpowiednich obszarach serwisów www Urzędu.
- Udział w pracach rozwojowych dotyczących portalu eUDT, serwisów online, oraz współtworzenie koncepcji budowy Biura Obsługi Klienta w UDT.
- Współpraca z Departamentem Informatyki (DI) w zakresie rozwoju narzędzi IT wspierających obsługę klientów UDT.
- Bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z obsługą klienta.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe.
- Min. dwa lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta prowadzonej z wykorzystaniem kanałów elektronicznych.
- Rozwinięte umiejętności komunikacji w mowie i piśmie.
- Dobre zrozumienie procesowego podejścia do zarządzania w organizacji.
- Umiejętność zarządzania procesami obsługi przy wykorzystaniu aplikacji biznesowych.
- Myślenie analityczne, precyzyjność, samodzielność.
- Umiejętność pracy w zespole, poszukiwania kompromisów.
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, w firmie o 110-letniej tradycji, nastawionej na innowacje i doskonalenie w zakresie nowoczesnych technologii badawczych.
- Współpracę z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
- umowę o pracę
- dofinansowanie do wczasów
- opiekę medyczną
- kartę sportową
- Profesjonalne szkolenia i kursy językowe
- ubezpieczenie na życie
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06