Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Koordynator Zespołu w Centrum Obsługi Klienta krajowego

Koordynator Zespołu w Centrum Obsługi Klienta krajowego


Koordynator Zespołu w Centrum Obsługi Klienta krajowego
Miejsce pracy: woj. opolskie

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Cel stanowiska:

Koordynator zespołu regionalnego w COK zapewnia: profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ciągłość operacyjną pracy Centrum Obsługi Klienta krajowego poprzez realizację standardów obsługi klientów, odpowiedni poziom jakości obsługi klientów SL (Service Level) i komunikacji z klientami oraz sprawny nadzór nad efektywnością pracy pracowników zatrudnionych w podległym zespole w Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedzialna/y za:

  • zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi, realizację standardów jakościowych obsługi i najwyższy poziom satysfakcji klientów z kontaktów z COK
  • poprawność realizacji procesów obsługiwanych w COK wg. obowiązujących procedur ze szczególnym uwzględnieniem procesu obsługi zleceń
  • poprawność współpracy z innymi jednostkami w ramach realizacji procesów dla potrzeb Klientów obsługiwanych w COK
  • przygotowanie oraz wdrażanie rekomendacji i zaleceń niezbędnych zmian oraz działań rozwojowych mających na celu stałą poprawę jakości funkcjonowania COK
  • za zarządzanie podległym zespołem, w tym:
    • dobór pracowników w swoim zespole
    • rozwój zawodowy członków zespołu,
    • prowadzenie coachingów i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych
  • za realizację dostępności telefonicznej na odpowiednim poziomie w podległym zespole
  • za terminową obsługę zapytań realizowanych na odpowiednim poziomie w podległym zespole
  • za przygotowanie grafiku dyżurów dla podległego zespołu
  • za poprawność i jakość danych zarejestrowanych w systemach operacyjnych (systemy IT; aplikacja ECM; QlikView)
  • analizę raportów i podejmowanie niezbędnych działań w celu poprawy jakości oraz efektywności pracy pracowników w podległego zespołu
  • wsparcie w przygotowaniu oraz nadzorowaniu realizacji kampanii sprzedażowych
    i informacyjnych
Aplikuj, jeżeli:
  • Spełniasz wymagania i spodobała Ci się oferta pracy w przedstawionym zakresie odpowiedzialności
  • Znasz produkty i usługi oferowane przez DB Schenker oraz systemy operacyjne
    DB Schenker
  • Znasz systemy do składania zleceń Spedcust5, Econnect, Connect4.0, eSchenker
  • Znasz zasady i standardy Obsługi Klientów
  • Potrafisz i lubisz pracować hybrydowo lub zdalnie
  • Proaktywnie identyfikujesz obecne oraz przyszłe potrzeby klientów wewnętrznych
    i zewnętrznych – skutecznie budujesz partnerskie relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • Wykazujesz inicjatywę w zakresie poszukiwania sposobów zwiększenia przychodów
    i/ lub redukcji kosztów poprzez zgłaszanie problemów, proponowanie usprawnień, nowych rozwiązań, szukanie i eliminowanie marnotrawstw
  • Generujesz i wprowadzasz w życie nowe, niekonwencjonalne i innowacyjne pomysły
  • Masz co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługa klienta oraz min. 3 lata doświadczenia w branży transportowo-logistycznej,
  • Jako lider uwzględniasz indywidualne talenty członków Twojego zespołu, budujesz odpowiedzialność pracowników za powierzone im zadania oraz wspólne cele, jasno przestawiasz swoje oczekiwania i udzielasz informacji zwrotnej
  • Potrafisz zbudować zmotywowany, współpracujący zespół i poczucie przynależności poszczególnych jego członków
  • Tym, co Cię cechuje jest koncentracja na zdefiniowanych celach i wytrwałość w poszukiwaniu różnych sposobów ich osiągnięcia
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową na poziomie B1.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość pracy w trybie telepracy (hybrydowo),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa