Koordynator Zespołu w Centrum Obsługi Klienta krajowego
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Koordynator zespołu regionalnego w COK zapewnia: profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ciągłość operacyjną pracy Centrum Obsługi Klienta krajowego poprzez realizację standardów obsługi klientów, odpowiedni poziom jakości obsługi klientów SL (Service Level) i komunikacji z klientami oraz sprawny nadzór nad efektywnością pracy pracowników zatrudnionych w podległym zespole w Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedzialna/y za:
- zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi, realizację standardów jakościowych obsługi i najwyższy poziom satysfakcji klientów z kontaktów z COK
- poprawność realizacji procesów obsługiwanych w COK wg. obowiązujących procedur ze szczególnym uwzględnieniem procesu obsługi zleceń
- poprawność współpracy z innymi jednostkami w ramach realizacji procesów dla potrzeb Klientów obsługiwanych w COK
- przygotowanie oraz wdrażanie rekomendacji i zaleceń niezbędnych zmian oraz działań rozwojowych mających na celu stałą poprawę jakości funkcjonowania COK
- za zarządzanie podległym zespołem, w tym:
- dobór pracowników w swoim zespole
- rozwój zawodowy członków zespołu,
- prowadzenie coachingów i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych
- za realizację dostępności telefonicznej na odpowiednim poziomie w podległym zespole
- za terminową obsługę zapytań realizowanych na odpowiednim poziomie w podległym zespole
- za przygotowanie grafiku dyżurów dla podległego zespołu
- za poprawność i jakość danych zarejestrowanych w systemach operacyjnych (systemy IT; aplikacja ECM; QlikView)
- analizę raportów i podejmowanie niezbędnych działań w celu poprawy jakości oraz efektywności pracy pracowników w podległego zespołu
- wsparcie w przygotowaniu oraz nadzorowaniu realizacji kampanii sprzedażowych
i informacyjnych
- Spełniasz wymagania i spodobała Ci się oferta pracy w przedstawionym zakresie odpowiedzialności
- Znasz produkty i usługi oferowane przez DB Schenker oraz systemy operacyjne
DB Schenker - Znasz systemy do składania zleceń Spedcust5, Econnect, Connect4.0, eSchenker
- Znasz zasady i standardy Obsługi Klientów
- Potrafisz i lubisz pracować hybrydowo lub zdalnie
- Proaktywnie identyfikujesz obecne oraz przyszłe potrzeby klientów wewnętrznych
i zewnętrznych – skutecznie budujesz partnerskie relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku - Wykazujesz inicjatywę w zakresie poszukiwania sposobów zwiększenia przychodów
i/ lub redukcji kosztów poprzez zgłaszanie problemów, proponowanie usprawnień, nowych rozwiązań, szukanie i eliminowanie marnotrawstw - Generujesz i wprowadzasz w życie nowe, niekonwencjonalne i innowacyjne pomysły
- Masz co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługa klienta oraz min. 3 lata doświadczenia w branży transportowo-logistycznej,
- Jako lider uwzględniasz indywidualne talenty członków Twojego zespołu, budujesz odpowiedzialność pracowników za powierzone im zadania oraz wspólne cele, jasno przestawiasz swoje oczekiwania i udzielasz informacji zwrotnej
- Potrafisz zbudować zmotywowany, współpracujący zespół i poczucie przynależności poszczególnych jego członków
- Tym, co Cię cechuje jest koncentracja na zdefiniowanych celach i wytrwałość w poszukiwaniu różnych sposobów ich osiągnięcia
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową na poziomie B1.
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość pracy w trybie telepracy (hybrydowo),
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.