Lider Call Center
Lider Call Center
miejsce pracy: Radom, ul. Malczewskiego 24
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
- nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
- nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
- wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
- koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
- prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów,
- przygotowanie cyklicznych raportów podsumowujących pracę zespołu.
Od kandydatów oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
- umiejętności sprzedażowych;
- doświadczenia w zarządzaniu personelem;
- umiejętności przekazywania wiedzy,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania;
- pakiet świadczeń pozapłacowych.
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: 2024-11-26
Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik...
Dodano: 2024-11-08
na czas określony Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
Dodano: 2024-10-04