Lider Call Center
Lider Call Center
miejsce pracy: Radom, ul. Malczewskiego 24
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
- nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
- nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
- wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
- koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
- prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów,
- przygotowanie cyklicznych raportów podsumowujących pracę zespołu.
Od kandydatów oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
- umiejętności sprzedażowych;
- doświadczenia w zarządzaniu personelem;
- umiejętności przekazywania wiedzy,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania;
- pakiet świadczeń pozapłacowych.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu - telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad standardami jakości i efektywności obsługi pacjentów Współtworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów pracy Szkolenie, motywowanie i rozwój...
Dodano: 2025-04-10
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07
Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje....
Dodano: 2025-02-23