Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider Call Center

Lider Call Center


Lider Call Center
miejsce pracy: Radom, ul. Malczewskiego 24
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
  • wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
  • nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
  • nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
  • wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
  • koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
  • prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów,
  • przygotowanie cyklicznych raportów podsumowujących pracę zespołu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
  • umiejętności sprzedażowych;
  • doświadczenia w zarządzaniu personelem;
  • umiejętności przekazywania wiedzy,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
  • duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
  • profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania;
  • pakiet świadczeń pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa