Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Manager, technical care

Manager, technical care


Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Manager, technical care
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/2775
OBOWIĄZKI:
- Zarządzanie, szkolenie i rozwój członków zespołu pracowników technicznej obsługi klienta. Codzienne stawianie czoła kwestiom technicznym, wydajnościowym i osobistym członków zespołu, Utrzymywanie wydajności, satysfakcji i motywacji zespołu na najwyższym poziomie. Praca w środowisku międzynarodowym. Języku angielskim wymagany jest do kontaktu wewnątrz i na zewnątrz firmy.- Miejsce pracy: Oddział firmy Katowice + możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w firmie z branży technologicznej, w obszarze call center. Wymagana umiejętność zarządzania zespołem. Wymagane bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Wymagana znajomość nowoczesnych technologii komunikacyjnych.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 13 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa