Manager, technical care
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w firmie z branży technologicznej, w obszarze call center. Wymagana umiejętność zarządzania zespołem. Wymagane bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Wymagana znajomość nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach