Menedżer Zespołów Call Center
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Białystok
Twoje zadania:
- Zarządzanie Zespołami Call Center, w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników;
- Organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
- Osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych;
- Nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego;
- Udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży;
- Zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności;
- Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług;
- Współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w Call Center;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów);
- Umiejętność współpracy i komunikacji;
- Klarowność w przekazywaniu komunikatów;
- Zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: wczoraj
Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik...
Dodano: 2024-11-08
na czas określony Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
Dodano: 2024-10-04