Menedżer Zespołów Call Center
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Białystok
Twoje zadania:
- Zarządzanie Zespołami Call Center, w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników;
- Organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
- Osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych;
- Nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego;
- Udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży;
- Zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności;
- Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług;
- Współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w Call Center;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów);
- Umiejętność współpracy i komunikacji;
- Klarowność w przekazywaniu komunikatów;
- Zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu - telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad standardami jakości i efektywności obsługi pacjentów Współtworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów pracy Szkolenie, motywowanie i rozwój...
Dodano: 2025-04-10
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07
Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje....
Dodano: 2025-02-23