Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Menedżer Zespołów Call Center

Menedżer Zespołów Call Center


Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Białystok

Twoje zadania:
  • Zarządzanie Zespołami Call Center, w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników;
  • Organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
  • Osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych;
  • Nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego;
  • Udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży;
  • Zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności;
  • Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług;
  • Współpraca  z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz  dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w Call Center;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów);
  • Umiejętność współpracy i komunikacji;
  • Klarowność w przekazywaniu komunikatów;
  • Zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa