Menedżer Zespołów Call Center
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimske 94
Praca w Dziale Sprzedaży Indywidualnej w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoje zadania:
- zarządzanie Zespołami Call Center (LUX MED Diagnostyka oraz FFS), w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
- organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego,
- udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży,
- zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności,
- rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług,
- współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie oświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center,
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
- umiejętność współpracy i komunikacji,
- klarowność w przekazywaniu komunikatów,
- zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-12-22
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-12-22
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-12-22