Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży

Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6432
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie międzynarodowym zespołem konsultantów; Odpowiedzialność przed klientem, tak aby osiągnąć cele zespołu oraz firmy; Prowadzenie ciągłego doskonalenia w swoim dziale obsługi klienta, proponowanie nowych pomysłów, organizowanie codziennej pracy zespołowej ze współpracownikami, tak, aby poprawić wydajność, codzienną pracę, a na koniec lepiej wspierać potrzeby swoich klientów; Kontrola w ramach zespołu międzynarodowego co do obsługi ofert, zwrotów części, wysyłki próbek; Analiza oraz regularne raportowanie danych do Dyrektora Globalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Ukończone studia MBA. Ponad rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Zespołu ds. Obsługi klienta i sprzedaży

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 17 583 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa