Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6432
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie międzynarodowym zespołem konsultantów; Odpowiedzialność przed klientem, tak aby osiągnąć cele zespołu oraz firmy; Prowadzenie ciągłego doskonalenia w swoim dziale obsługi klienta, proponowanie nowych pomysłów, organizowanie codziennej pracy zespołowej ze współpracownikami, tak, aby poprawić wydajność, codzienną pracę, a na koniec lepiej wspierać potrzeby swoich klientów; Kontrola w ramach zespołu międzynarodowego co do obsługi ofert, zwrotów części, wysyłki próbek; Analiza oraz regularne raportowanie danych do Dyrektora Globalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Ukończone studia MBA. Ponad rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Zespołu ds. Obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 17 583 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
Dodano: dzisiaj
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18